- Inden tilmelding skal du have godkendelse af kredslederen.
- Hvis det ikke er et kursus arrangeret af Landsforbundet, FDF så husk også at
give kassereren besked.
Find ud af den billigste transportform til kurset. Hvis I er flere der skal af sted kan det være billigere i bil,
hvis en af jer har det, under alle omstændigheder er det sjovere at rejse flere sammen. Kredsen dækker
også transport til kurset, ved tog skal vi have kopi af billetter, ved kørsel i bil dokumentation for hvor langt
der er kørt, kredsen betaler 2 kr. pr. kørt km. + evt. broafgift. Dokumentation skal sendes til kasseren
umiddelbart efter kurset.
Det er på nuværende tidspunkt gratis at deltage i kurser, hvis man gennemfører kurset idet vi får
uddannelsestilskud fra kommunen.
Som deltager får du et deltagerbevis som bevis for kursusdeltagelsen. Det er vigtigt at du umiddelbart efter
kurset sender en kopi af kursusbeviset til kassereren som skal bruge det til at søge refusion fra Hvidovre
kommune.
Ved afbud eller sygdom har kredsen ikke mulighed for at få uddannelsestilskud fra Hvidovre Kommune. Da
kursusafgiften ikke bliver refunderet så hænger kredsen og den tilmeldte på regningen. I tilfælde af afbud
uden gyldig grund hæfter man selv for kursusafgiften.
Hvidovre kommune giver tilskud til to kurser pr. person på et kalenderår. Forventer du at skulle på flere
kurser på et år så kontakt kredslederen for en afklaring heraf.
Kredsleder: Christian Nielsen,
kredsleder@fdfhvidovre.dk, 22642537
Kasserer: Max Løwe,
lionking@fdf.dk, 30674786